2011-10-10
 16:05:00

30-dagars utmaning. Dag 6



Write 30 interesting facts about yourself

Hur sjutton ska jag kunna lyckas med det? Får föröka iaf :P

1. Jag älskar att åka bil, och avskyr att åka tåg, kanske för att jag åkte så mycket tåg som barn?

2. Jag hatar att svara i telefon när det står "skyddat nr" på displayen. Vill veta vem det är som ringer..

3. Jag gillar inte att prata i tfn så mycket överhuvudtaget föresten...

4. Jag tycker om pengar, skulle jag säga nåt annat skulle jag ljuga :)

5. Jag tog körkort när jag var 23 år

6. Te är inte särskilt gott

7. Mina favoritfärger är svart och rosa

8. Jag är född utan sköldkörtel.

9. <-- mitt turnummer

10. Jag älskar att se på film

11. Jag älskar att åka iväg på impulssaker

12. Jag lyssnar på nästan allt (musik)

13. När jag var liten ville jag ha fräknar och blev jätteglad när jag hade fått en, tyvärr var det vattkoppor haha

14. Jag vill operera bort alla födelsemärken, hatar dom

15. Jag är jätteflygrädd, det har blivit värre efter att vi har kollat på alla flygkrascher på teve.

16. Men jag älskar att resa ändå

17. Jag är blyg

18. Jag har inga syskon som jag har vuxit upp med

19. Jag är högerhänt

20. Jag hatar svamp, tycker det smakar gammal skosula eller nåt...

21. Jag får skitont i magen av CocaCola, det som är så gott :/

22. Jag vill åka till England, Skottland och Irland, tycker det ser ut o vara så fint där!

23. Skulle kunna tänka mig att flytta utomlands

24. Jag är född den 7 maj 1981

25. Jag är född i oxens stjärntecken, men nu har jag tydligen blivit vädur!

26. Jag håller på och bantar för fullt, och har alldeles strax gått ner 20 kilo :)

27. Jag bestämde mig för att det var nog när jag fick frågan om jag var gravid så fort jag träffade någon

28. Jag älskar att fota

29. Jag älskar att pyssla med pärlor, sticka och brodera (periodvis)

30. Jag har aldrig brutit någon kroppsdel (peppar peppar ta i trä) :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: