2011-10-13
 12:51:41

Eftermiddag...


En bild från i somras... en liten cooling i solbrillor :)

© Soffiloffis




Nu har vi varit in till stan o fixat det som skulle fixas...
Jag fick ut mina betyg och blev lite förvånad när det bara var ett papper, jag har ju pluggat på komvux flera gånger så... Men sen när jag satte mej och kollade igenom pappret så var iaf alla betyg med haha :)
Fick iaf en liten glädjechock när jag läste igenom betygen, hade fått ett MVG jag inte hade räknat med :P Skoj skoj!

Jag räknade ut att jag är uppe i ca 2330 poäng, man behöver 2250 poäng för att komma in på högskolan läste jag nånstans. Men för dom flesta högskoleutbildningarna krävs matte b, så jag måste nog troligtvis läsa det iaf. Ska försöka få tag på syon imorron, han var inte där när jag ringde idag... så få se vad han säger då :)

Snart kommer Johan så då ska väl Daniel o han fixa med hans bil tror jag och sen åker dom till Fagersta o besiktar den. Få se om jag kanske åker hem till mamma då?

Näpp nu måste jag greja lite
Kramisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: