2011-10-17
 18:50:10

Nyklippt :)



Nu är vi äntligen hemma, har iofs varit det ett litet tag, men ändå :)

Frisyren blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mej, men jag är helt nöjd ändå, och Daniel tyckte ju om det o det är väl huvudsaken :P  Jag tror att frisören inte riktigt förstod hur jag menade för jag hade ju ingen bild med som jag kunde visa upp och sen är jag ju inte världens bästa på o förklara heller så...
Jag kan lova att högen som låg nedanför stolen var ENORM! Håret gick ju ner till röven innan och nu är det ganska så kort hehe
Bild kommer iaf senare för det är så mörkt här inne just nu :)

När jag var klar där åkte vi upp till Coop på lyviksberget o handlade hem lite saker. Och när Daniel var där inne kom han på att han skulle på möte hos Adecco kl 4 så då var det bara o åka fram på stan igen då :)

Men nu är vi som sagt hemma igen...
Ska strax lägga barnen, flickorna sitter o ritar för fullt just nu...
Kramisar



Typ så här blev det :)
Fast luggen är längre än hon på bilden har...


milla
PUBLICERAT: 2011-10-17, 19:03:38 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

jösses hade du såå lång här som ner te häcken

då kan jag tro högen på golvet va modell enorm :)

Tjusigt på bilden å tjusigare på dej kan jag tro :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: