2011-10-01
 20:08:18

Kopparbergs marknad



Idag har vi varit på kopparbergs marknad :) Jag o tjejerna följde med mamma o Hans. Pontus fick följa med farmor o farfar dit..

När vi kom till kopparberg så var det bilkö ända bort till kyrkogården, och ännu längre ändå... Så där stod vi väl i ca 35 minuter innan vi äntligen kunde börja markna' :)

Sen gick vi runt lite o kikade...
Barnen åkte massor med karuseller, och jag åkte virvelvinden eftersom det bara blev en biljett över, men jäklar vad min karusell snurrade, jag trodde jag skulle tuppa av tillslut haha :P Men kul var det iaf...
Jag vet att man ska sitta långt åt ena sidan och typ dra den där man har över sig emot sig, då ska det bli extra snurr... Men den här gången blev det verkligen extremt som sagt :P

Sen när barnen hade åkt några karuseller träffade vi Ylva, Patricia och Theia, så vi stod o pratade en liten stund :)

Men ingenting blev köpt för min del... jag provade några skinnjackor men än så länge är jag för tjock så det blev ingen! Nästa år kanske :)


Lite marknadsstånd :)

 

Första karusellen för dagen...

 

Isabelle är den enda som syns

 

"Yeeeeaah!"

 

"Håll så här Julia!"

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: