2011-10-02
 09:42:10

Söndag



Fy sjutton vad trött jag är!
Och tråkigt väder är det ute :/ riktigt höstgrått o jävligt...

Imorronbitti ska jag gå bort till dagis nu när bilen har brakat ihop... Vid 10 kommer mamma o hämtar mej och så måste barnen hämtas lite tidigare eftersom jag ska till AF klockan 11. Få se vad dom säger då... Jag kan nästan slå vad om att dom kommer föreslå att jag ska gå nån utbildning igen! Det har dom ju gjort alla andra gånger jag har varit där så... Iofs är det väl bra o få en utbildning men den här gången vet jag inte om jag kan ta csnlån eftersom jag gjorde det förra gången.

På onsdag ska vi till Falun med tjejerna igen...
Och så fyller ju flickorna år på fredag också :) Sen ska väl alla barnen fotograferas på dagis nu nån dag, undrar om inte det också var på fredag? :) Mycket skoj som händer den här veckan :)



En halvgammal bild på flickorna







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: