2011-09-30
 20:12:02

Fan också!! :(



Idag på förmiddan bestämde jag mej för o åka till Borlänge o fixa det där med banken åt barnen...
Så jag hämtade tjejerna på dagis och sen fick alla tre barnen vara hos mamma medan jag åkte iväg.
Allt gick bra där uppe, fick alla papper jag behövde o så :)

På vägen hem tänkte jag svänga förbi vid Willys, så jag tog bakvägen dit...
Men när jag kom till korsningen precis innan man kommer över till deras parkering (på baksidan) så hände nåt konstigt med bilen. Först fick jag inte i ettan, så jag provade o lägga i backen (brukar kunna göra så för att få i ettan sen) men den gick inte i ordentligt där heller så då tog jag i lite mer och då halkade den i. Men då dog bilen helt och när jag startade den sen så fick jag inte i en enda växel.

Så där stod jag mitt i marnäs och hade lite smått panik!
Jag ringde till Daniel och frågade om han visste hur man gjorde men ingenting fungerade, så han verkar vara ganska säker på att kopplingen har gått igen. Men han skulle kolla på den när han kommer hem från Sundsvall sen...

Men men, nu har vi alltså ingen fungerande bil längre och det känns SÅ JÄVLA SURT!!
Bilar suger! Iallafall ibland! :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: