2011-09-18
 00:19:18

Grängesbergs marknad!


Kul blogg det här har blivit då... bara en massa jäkla listor... Ber om ursäkt för det!


I förmiddags gick jag och flickorna på marknad med mamma o Hans :)
Dom åkte tre karuseller, den första var nog inte särskilt kul för Isabelle blev jätteledsen och ville gå ur... Sen åkte dom tåg och efter det träffade vi på Ketty, Patricia, Oskar o deras bebis, Thomas o hans barn och Ylva, Janne o deras barn! Vi stod o pratade ett tag o sen bjöd Ylva på en karusell så jag o Victoria åkte en som hette disco eller nåt sånt.
Kul var den iaf :)

Efter alla karuseller gick vi runt lite på marknaden innan vi åkte hemåt :) Fan vilka snygga skinnjackor o koftor dom hade :) Jag blev bra sugen!
Sen när vi kom hem var Pontus jättehängig så jag skickade ett sms till malle o berättade att jag inte kunde komma... Daniel åkte iväg en stund senare. Och nu på kvällen var han lite chaufför åt kullin med flera :)

Men men.. dags o sova känner jag
Kramisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: