2011-09-20
 23:17:43

Kommer sakna!

© Soffiloffis


Gud vad det blåser! Det bara viner i balkongdörren! Riktigt höstväder... :/

Pontus sover,  och flickorna sover och har väl gjort det i några timmar nu :)
Jag funderar på o sova snart jag också, för jag är verkligen aptrött! Har varit det hela dagen...
Det kändes som jag gick i sömnen när vi var inne på Rusta och Coop tidigare idag, lite mysko :P

Snart är det helg igen, och sen på måndag åker ju Daniel o jobbar uppe i Sundsvall. Han blir nog kvar där i två veckor åtminstone, kanske ännu längre. Så det kommer kännas bra tomt när han är där! Jag kommer sakna honom som fan :/
Men men det är ju några dar kvar innan han sticker iväg iaf, så vi får väl ta vara på dom...

Kramisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: