2011-09-28
 11:17:39

Telefonstrul...



Hemtelefonen har ju varit konstig hela förmiddagen...
Jag har försökt ringa några samtal, men det tutar upptaget fast det är en automatisk kundservice jag ringer till. Jag får alltså inte ens lyssna på "robotrösten", och så brukar det väl inte vara har jag för mej?
En av gångerna kom jag iaf fram till nån växel och då hörde hon inte vad jag sa istället! Suck!

Sen ringde mamma på mobilen tidigare, och när vi hade pratat i ca 10 minuter ringde det på hemtelefonen, då stod det att det var mamma som ringde på den (det gjorde hon inte)! Hela telefonnätet verkar ju vara trasigt eller nåt! Jag visste att 3 hade problem, men vi har ju telia på hemtelefonen och halebop på mobilen så det verkar lite skumt :S

Aja struntsamma...
Nu har jag iaf sökt en massa jobb :)
Och jag ska väl snart åka in till stan och göra några ärenden :/

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: