2011-09-28
 14:56:17

Tur i oturen :)

© Soffiloffis



Jag kom aldrig fram till dom jag skulle ringa till, och tur var väl det för jag ringde till fel ställe haha
Får väl försöka igen imorron få se om det går bättre då :P

Imorron ska tjejerna tillbaks till dagis. Men Pontus får nog vara hemma resten av veckan tror jag, han är fortfarande lika förkyld så...

Nu har iaf Daniel fått börja jobba där uppe i Sundsvall. Det hade fortfarande varit svartlut(?) kvar där dom skulle svetsa så företaget dom är hos var tvugna o rengöra o grejja innan dom kunde börja... Så i två dagar har dom knappt haft nånting o göra... Lite dålig planering kanske? :/ Företaget har ju vetat i några månader att dom skulle komma dit så :S

Aja...
Nu ska jag gå o lägga mej
Kramar







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: