2011-09-30
 08:25:26

Fredag!



Pontus har blivit ännu förkyldare nu, han fick lite feber igår kväll, och har fortfarande så han har fått lite febernedsättande... får hoppas febern går ner iaf!

Det skulle komma en talpedagog till dagis idag, så fåse vad hon säger sen när jag ska hämta flickorna.
Förhoppningsvis tycker hon inte att det är så farligt :) Men om det skulle vara nåt så hoppas jag vi får tips på hur vi kan hjälpa dom...

Jag skulle behöva åka till Borlänge idag o fixa en sak :/
Jag måste kolla barnens konton, och närmaste banken ligger där! Jag försökte ringa igår, men då behövde man en viss sak för att intyga att jag är deras mamma så det skulle dom skicka till mej, men en stund senare fick jag mail om att det inte gick o göra så ändå :( Så då blir jag väl tvungen att åka dit istället då! Krångel hångel!!


En lite piggare o kryare Pontus under inskolningen på dagis :)

© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: