2012-04-12
 10:27:34

En kärleksutmaning <3



Hittade den här hos candis, och jag kunde inte låta bli o sno den :P


Du & din partner

Vad heter ni? Sofie och Daniel

Hur träffades ni? Första gången vi träffades gick vi på datorteket, sen dröjde det fyra år innan vi träffades igen.

Hur länge har ni varit tsm? 6 år 22:a Juli :)

Är ni förlovade? Nope

Bor ni ihop? Jupps

Har ni barn? Ja, 3 små busfrön :)

Har båda körkort? Japp, jag fick det 2002 och Daniel fick sitt förra året (2011) :)

Isåfall, vem kör bäst?
Det är han haha. Jag har sånt himla roadrage så... :P

Kommer du ihåg er första kyss? Japp :P

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Jag tror att det var jag :P

Vem är äldst? Jag... ett år och 10 dagar äldre :)

Vilka stjärntecken är ni? Jag vet inte, jag var åtminstone oxe tidigare.. men nu ska jag tydligen vara vädur :( Daniel är oxe fortfarande iaf...

Vem fyller först på året? Jag.

Vem är längst? Han :)

Vem sjunger bäst?
Hahaha, ingen aning :P

Håller ni i handen på stan? Det händer, men oftast håller nån av oss i vagnen och nån håller flickorna i handen.

Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej!

Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja lite grann iaf.

Har ni någon speciell låt? Jonny Nash - Rock me baby

Har ni stora framtidsplaner? Ja det har vi :)

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja...

Har ni varit utomlands tillammans? Nope inte än, men vi vill!

Vem lagar bäst mat?
Daniel :P

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? När barnen har somnat spelar vi eller ser på film tillsammans

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja :)

Blir du lätt svartsjuk? Jag blev det förr. Dock har det släppt mycket de senaste åren. Händer det så händer det, inget jag kan göra åt och då var det inte menat att vara vi helt enkelt.

Brukar ni bråka? Ja det händer väl, men inte lika ofta nu som förrut :)

Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer nog mest...

Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans sexiga armar. :P

Brukar nån av er prata i sömnen? Daniel brukar berätta att jag har sagt konstiga saker i sömnen :P

Brukar nån av er snarka? Båda två tror jag... :D


Anonym
PUBLICERAT: 2012-04-12, 11:08:02

Fin blogg, det vore jättekul om du ville skriva en fråga i våran frågestund:

http://twotrollfaces.blogg.se/2012/april/fragestund.html#comment

Kram<3 :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: