2012-04-07
 19:20:09

Påskafton 2012



Nu har jag och barnen varit hem till mamma/mormor en sväng :)
Vi fikade lite och sen gick mamma och barnen hem till en granne och hälsade på och jag åkte hem till min syster Malin och hälsade på.
Min bror Tony var där också så jag träffade honom för första gången.
Sen satt vi o pratade i några timmar :)

Vi kom hem för en liten stund sen så barnen ska väl snart sova...

Här kommer lite bilder från dagen :)


Julia och Isabelle som små påskkärringar :)

 



Isabelle som påskkärring :)




Julia som påskkärring :)

 

Pontus som påskgubbe :)

 

Tony o Malin :)

© Soffiloffis





Sofi
PUBLICERAT: 2012-04-08, 12:55:58

Så söta barn, så du har syskon det minns jag inte. Vad roligt.


Sofie
PUBLICERAT: 2012-04-08, 20:28:33 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Tack så mycket :)

Nja jag har inga syskon som jag har vuxit upp med, bara halvsyskon på min pappas sida så vi har väl inte haft så mycket kontakt förrän nu :)


Sofi
PUBLICERAT: 2012-04-09, 13:15:43

vad roligt att ni har fått kontakt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: