2012-08-12
 08:49:22

En lista :)

 
 
Vad gjorde du kl 08 i morse? Käkade frukost!
 
Vad gjorde du för 15 min sedan? Lyssnade på musik
 
Det sista du sa högt? Din tur! (Wordfeud)
 
Vad har du druckit idag? Vatten o mölk
 
Vad var det senaste du åt? Smörgås
 
Vad var det senaste du köpte? Lördagsgodis
 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
 
Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt...
 
Godaste glassmaken? Blåbär
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja!
 
Sover du tungt? Nja, sov tyngre innan jag fick barn...
 
Drömmer du mardrömmar? Det händer väl...
 
Trivs du med ditt jobb/plugg? Ja, fast jag skulle ju hellre ha ett riktigt jobb!
 
Favoritklädsel? Jeans o tunika
 
Vad ser du om du tittar till höger? Daniel
 
Vad gör dig glad? Mina barn
 
Vad ska du göra härnäst? Ingen aning
 
Höger el vänsterhänt? Höger.
 
Humör just nu? Glad
 
Favoritgodis? Lakrits
 
Kläder just nu? Blått linne o svarta leggings
 
Hur många kuddar sover du med? Två... ibland tre
 
Spelar du ngt instrument? Nope
 
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
 
Vad är viktigast för dig? Familjen, vänner, att ha drömmar, att ha kul :)
 
Är du kittlig? Mm överallt =/
 
Snarkar du? Ja tyvärr :)
 
Stjärntecken? Oxe
 
Äckligaste insekten? Såna med långa ben gillar jag inte... usch!!
 
Vad längtar du mest efter just nu? Vet inte riktigt. Kanske till att vi ska få nåt riktigt att göra på kursen, som det är just nu blir man ju bara sittande där hela tiden för att man inte vet vad man ska pyssla med. Sen skulle jag vilja åka till Liseberg eller nåt med barnen innan sommaren är slut :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: