2012-08-18
 23:15:00

Gröna Lund

 
 
Nu har vi varit på Gröna Lund :)
Vi åkte vid 7 imorse, men kom väl inte iväg "på riktigt" förrän senare :P
Så körde vi vilse i Stockholm några gånger också... det blev ett varv runt Rinkeby då, så nu har vi sett hur det ser ut...
 
Och väl på Gröna Lund åkte vi lite karuseller, såklart :)
Jag, Daniel o Janne åkte Insane och jag var skitnervös innan och hade nästan lust att vända och gå ut igen där ett tag. Daniel sa att jag såg alldeles likblek ut, men jag vet inte... Hursomhelst så klarade jag av det iaf :P Och den var faktiskt rätt så kul! Den kommer jag nog våga åka igen tror jag :)
 
Flickorna åkte en massa olika karuseller med Ella, Lukas och Victoria :)
För Pontus blev det bara en =/
Vi var på väg till en när jag upptäckte att mitt åkband hade försvunnit, så då fick jag gå ut till nåt serviceställe o berätta vad som hade hänt och som tur var fick jag ett nytt :) Men då hade vi köat så länge att vi skippade den karusellen... Fast jag tror Pontus hade ganska kul ändå :)
 
Imorron lägger jag upp bilder från dagen... jag orkar inte göra det just nu, måste sova! :)
 
 
En gammal karusellbild från 2010, Grängesbergs Marknad :)
 © Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: