2012-08-15
 19:54:00

Hemmadag...

 
 
Idag var jag hemma med barnen eftersom jag var tvungen o fylla i en lista tills dom ska till lasarettet imorron...
Skönt o ha det gjort!
 
Så har jag beställt en läkartid åt mej själv också :) Så den 6 september ska jag dit... Nervöst men det går säkert bra :)
 
Aja, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer...
Kramar
 
 
© Soffiloffis
 
 
 
 


Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2012-08-16, 18:10:05

Heej! Ska du göra hos läkaren då? Inget allvarligt hoppas jag! Allt bra annars då? :) Tänkte höra om du vill hitte på någonting nnågon dag? Gå på stan och kika? :) Vore kul! Blir ju så långt mellan gångerna

Svar: Heej :) Jag ska bara ta bort några födelsemärken :) Så det är inget allvarligt :PJapp det är bara fint med mej, själv då? Ja det vore jättekul! :) När kan du? Vi kanske kan ses nån gång i början av nästa vecka om du kan då? :) Kram
Soffiloffis


Anonym
PUBLICERAT: 2012-08-16, 18:11:17

Heej! Ska du göra hos läkaren då? Inget allvarligt hoppas jag! Allt bra annars då? :) Tänkte höra om du vill hitte på någonting nnågon dag? Gå på stan och kika? :) Vore kul! Blir ju så långt mellan gångerna


Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2012-08-17, 09:48:24

Aha, va bra att det inte var allvarligare än så ;) Va bra! Jo det är bara fint med mig, blir lite långtråkigt här hemma ibland bara när Robert är och jobbar, annars är det bra :) Jag kan nästan när som helst :) Dock inte på tisdag men kanske på onsdag el torsdag? :)Kram kram

Svar: Ja onsdag eller torsdag låter jättebra :) Enda kruxet är att vi bara har en bil (igen!) så jag kanske kan höra med mamma om hon kan hämta mej i så fall :) Jag kan ju höra av mej när jag vet... fast vilken av dom dagarna passar bäst för dej? Kram
Soffiloffis


Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2012-08-20, 17:04:45

Oj har ju inte sett att du har svarat ;p Oki, ja men torsdag kanske då? Skulle nog passa mig bäst tror jag :)

Svar: Oj :) Jag tyckte det var så smidigt att bara trycka på svaraknappen här men det kanske är bättre om jag svarar på din blogg? :P Ja torsdag blir jättebra för mej också :) Ska vi mötas vid Åhléns som vi brukar? :) Kram
Soffiloffis


Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2012-08-22, 17:31:25

Hej! Tänkte höra om det går bra att vi träffas nästa vecka istället? Robert jobbar sent imån, kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: