2012-08-04
 21:10:56

Lördag :)

 
 
Idag fick tjejerna vara ute på baksidan o leka själva en stund och medan dom var där städade jag lite...
Sen när dom kom in åt vi och sen låg dom inne i sovrummet o tittade på film en stund medan jag städade vidare och så somnade dom där. Sen sov dom tills Daniel kom hem från jobbet :) Pontus var iaf vaken så han sprang runt o hittade på en massa bus. Att spola i toaletten är t.ex. det roligaste som finns just nu :P
 
Jag försökte spela lite nu på kvällen men som vanligt när man är som mest sugen på o göra det så har betalningstiden gått ut =/
Så nu sitter jag o tittar på film istället... Arne Dahl heter den o är en kriminalserie :) Den verkar bra!
 
Daniel ligger o sover... jag försökte väcka honom tidigare (han ville att jag skulle göra det) men han somnade om så han får väl sova vidare då :)
 

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: