2012-08-29
 21:42:26

Onsdag kväll!

 
 
Nu är det kväll o barnen sover...
Blir väl samma här med alldeles strax tror jag :)
 
Jag har nyss spelat lite WoW igen... kul! Dom har patchat idag så när vi kom in på spelet nu på kvällen så upptäckte vi att alla achievements man har fått med en gubbe får man på dom andra gubbarna också :) Och alla mounts och pets också! Och alla titlar :P  Perfekt ju :)
 
Annars har dagen bara flutit på... jag sökte lite jobb på förmiddan, sen på eftermiddan gick jag bort till kursen och en stund senare gick jag o Ing-Marie upp till Öraberget o kollade på dom övergivna hyreshusen som har blitt alldeles sönderslagna. Sen blev det lite kaffe innan vi drog åt varsitt håll :)
 
Imorron blir det dagis för barnen och Daniel ska till kiropraktorn igen... hoppas att han kan göra mer den här gången nu då!
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: