2012-12-30
 22:17:00

Skräckisdags :)

 
 
Imorse när jag vaknade hade jag huvudvärk igen, eller fortfarande... Värktabletter hjälpte inte så tillslut höll jag på o bli tokig. Gick in o la mej på sängen en stund o när jag vaknade hade det gått över :)
Skönt!
 
Barnen har kollat på en massa disneyfilmer idag... Nalle Puh's julafton, Monsters Inc och Mulan :)
Så det har varit en ganska slö dag idag :)
 
Nu på kvällen försökte jag lyssna på lite musik medan jag spelade men jag kunde bara lyssna på en halv låt, sen försvann ljudet i hörlurarna =/ Snacka om irriterande!! Jag försökte med allt, startade om datorn två-tre gånger, kopplade in stereon i datorn istället o försökte ha hörlurarna i den, men inget funkade
Sen, efter en halvtimmes krånglande, sa Daniel att hörlurarna nog hade gått sönder... så han försökte fixa dom men det gick inte =/
 
Men nu fick jag låna hans hörlurar iaf, så nu ska jag se på The Possession :)
 
 
 
Källa
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: