2012-02-10
 08:42:36

Kallt



Usch vad kallt det är här hemma jämt!
Men elementen är jättevarma, så det är säkert pga att alla fönster är så otäta!

Barnen leker inne på tjejernas rum nu iaf :)
Daniel ligger o sover och jag sitter o fryser... vill ha sommar nu!!

Nån av tjejerna har ritat (Isabelle tror jag) :)

© Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2012-02-10, 12:28:33

Hejsan!

vilka fina Huvudfotingar

Kylan slår in när det växlar med kylan det är likadant här hemma jag håller på att frysa ihjäl fast jag har tre tröjor på mig, men det är klart att otäta fönster gör det ju inte bättre men vi har täta tror jag.


Sofie
PUBLICERAT: 2012-02-10, 18:20:27 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Hej :)

ja jag tyckte dom var så söta så jag tvungen o lägga upp den :) nej det drar som sjutton, sätter man handen framför så känner man att det blåser kalluft :/ Daniel har ju tätat några fönster, men vi skulle behöva täta resten också... eller vi o vi, det skulle väl egentligen hyresvärden göra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: