2012-07-01
 11:10:22

Söndagsgnäll...

 
 
Usch vilken huvudvärk jag har =/
Och så har jag lyckats få en blånagel på tummen, och på stortån också... det ser ut som halva tånageln har blitt uppböjd! (sorry för äcklig info) Inte konstigt att jag hade så ont i tån inatt då! Och båda skinkorna har jag också ont i.. fattar inte vad jag har gjort haha
 
Jag råkade ju ramla omkull iaf, på nästan exakt samma ställe som förra gången jag var på LudvikaFesten... jäkla trotoarkant o ställa till det så! Lite pinsamt var det allt! Jag slog i båda knäna i fallet och ena armbågen så där har jag också ont nu =/ Tror det är bäst att jag inte dricker alkohol nåt mer, vill ju inte bli invalid på kuppen :)
 
Det var iaf jättekul o träffa alla vännerna igen! :)
 

 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: