2012-06-27
 08:32:20

Onsdag!

Här sitter jag o glor...
© Soffiloffis
 
Igår när jag hade hämtat barnen på dagis fick jag bensinstopp... Jag tog mej till vallen o sen dog bilfan... Pinsamt!
Så jag ringde till Daniel eftersom han hade kortet och var på väg hem... men det skulle ta typ en timme för honom o komma hem eftersom han skulle mellanlanda i Smedjebacken o duscha. Så han ringde till Ylva o frågade om hon kunde komma förbi med en bensindunk till mej, så det gjorde hon :) Sen stod vi o pratade en stund medan jag tankade bilen...
 
Jag var ju på utvecklingssamtal på dagis om Pontus igår på förmiddan också... och det verkar gå jättebra för honom, precis som för flickorna :) Han är omtyckt av fröknarna och verkar trivas på Grodan, så det är ju härligt o höra :)
 
När Daniel kom hem sen hade han gjort illa ryggen, han hade lyft en massa tunga betonghinkar, och när han lyfte den sista hade det bara knakat till i ryggen och nu kan han knappt gå normalt =/ Så han ska ringa till vårdcentralen nu på förmiddan få se vad dom säger...
 
Och på eftermiddan ska flickorna till tandläkaren!
 
Nu är jag på kursen iaf :) Men om en stund tänkte jag gå ut en sväng... det är ju lite bättre väder idag så! :D
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: