2012-06-10
 21:09:02

Slösöndag :)

Cassels i Grängesberg

© Soffiloffis


Det har bara varit en lugn dag idag... Vi har knappt gjort nånting :)
Häärligt o bara vara!

Imorron ska Daniel jobba, jag ska till kursen och barnen ska till dagis igen.
Sen på onsdag ska vi till Falun med Julia... hörselkontroll den här gången :)

Det känns skittråkigt det där med kameran... jag kan inte riktigt släppa det!
Nu när jag verkligen har känt så himla mycket för att vara ute och fota (särskilt nu med den här fas3-grejen) så går kameran bara sönder helt huxflux :(
Kompaktkameran var inte alls lika rolig att leka med... Alla bilderna blir jätteskakiga o suddiga :/
Det kanske bara är jag som är ovan, men ändå...

Aja, nu ska jag ta ett varmt o skönt bad tror jag :)
Kramisar


milla
PUBLICERAT: 2012-06-11, 07:53:12 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

bättre om du fäster den på ett stativ kanske?

Mindre skak :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: