2012-06-21
 07:55:32

Torsdag :)

 
 
Jag har nyss lämnat barnen på dagis, så strax ska jag gå iväg till kursen o vara där i några timmar...
Usch vad trött jag är, och ändå somnade jag redan klockan 8 eller halv 9 igår kväll, så jag borde väl vara utsövd egentligen...
 
Vi tog oss en tur in till stan igår så jag kunde köpa nån tröja att ha på mej imorron :) Har ju knappt nånting som sitter bra längre...Det blev iaf ett blått linne och en blå top... det var rea så jag kunde inte låta bli :P
 
Sen när vi kom hem så blev Julia jätteledsen för att hon hade så ont i huvudet... så hon fick liite alvedon och så gick hon in o la sej och somnade nästan direkt.. lillsnuttan! :/
Resten av familjen hade också huvudvärk igår så jag vet inte vad det var för fel...
 
Näpp nu måste jag gå
Kramar
 
© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2012-06-21, 09:38:54 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

vädret kanske
hade skalvärk igår jag mä.
Druckit för dåligt mä vatten.
Kläder- jungen har mycket fint.
Brukar ha ställ utanför mä fina toppar för 149 å förra veckan även nå längre tunika/klänningar.
Va både varmt å lite kvalmigt igår då blir det lätt skalvärk
Ha de fint i helg!!

Svar: Ja det var nog så :/Ja justja den affären glömde jag helt bort igår, men jag hittade iaf en topp o ett linne :) Ha det så bra i helgen ni också :) Trevlig midsommar!
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: