2012-06-14
 16:46:27

Torsdag :)



Imorse lämnade vi barnen på dagis, och nu har dom sommarlov :P Eller ja, iaf tills på måndag när Daniel börjar jobba igen :) Då blir dom o gå där mellan 7.30-16 igen...

När vi hade lämnat barnen släppte Daniel av mig vid kursen :)
Jag var lite osäker på om det var avlarmat så jag vågade knappt gå in först :P
Men som tur var var det det.

Sen var jag där i några timmar innan jag gick ut o fotade en massa... Mest blommor då, som vanligt :P
Vi har skrivit en liten lista på vad vi ska dokumentera här i Grängesberg, o den lär väl fyllas på... det finns ju mycket mer än man tänker på här omkring :)

© Soffiloffis


milla
PUBLICERAT: 2012-06-15, 06:52:13 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Ja mä oss är det finfint.
Midsommar ska väl något hittas på.
Min första lediga helg. Vad ska ni göra för kul då?
Finns massa fint här i Bärget att fota.
Men bor man själv där blir man väl lätt hemmablind.
Alla museér.
Järnväg, motosmuseet, Stora hagen. Svanskogen- gofbanan.
Trivs du då? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: