2012-06-02
 12:23:41

Lördag :)



Igår när vi skulle lägga Pontus vid 19-tiden så var han riktigt övertrött och ledsen, så efter en stund gick jag in o la mej på sängen och höll honom sällskap. Tillslut somnade han tror jag, för det gjorde iaf jag! Sen sov jag till imorse :) Snacka om att jag var trött!

Annars igår åkte vi in till stan när Daniel slutade jobba, vi köpte lite tvål o schampo och sånt på Rusta och bytte in kolsyrepatronen o köpte lite nya smaker till den på elgiganten :)
Sen åkte vi hem o åt lite och ett par timmar senare la vi barnen.

Idag gick jag och barnen bort till stora lekparken, och vi hade först tänkt gå o titta på våryran som Milla tipsade om. Men det blåste massor så flickorna frös och Pontus var skittrött, sen blev Julia kissnödig så då gick vi in igen. Vi kanske kan gå ut lite senare om det slutar blåsa. Tråkigt att det skulle vara sånt väder när det väl händer något i byn. :/

© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: