2012-06-04
 16:28:04

Måndag :)



Imorse var jag dötrött :) Vaknade inte ens när Daniel klev upp tror jag.
Men lämnade iaf barnen på dagis vid halv 8, fick veta att dom får frukost där på mornarna så det ska jag tänka på tills imorron då... för imorse hade jag ju redan gett dom frukost när dom kom dit.

Sen när jag kom tillbaks var det bara o gå bort till bibblan-huset o sätta mej o vänta på dom andra. Fick skriva på papper sen när Per-Ragnar kom. Sen har vi inte gjort så mycket mer.
Vi satte upp en gardin och flyttade ett skrivbord till ett annat rum bara, det är väl typ allt som har funnits o göra idag.
Sen satt vi o pratade i några timmar tills det var dags o gå hem. Jättetrevliga tjejer :)
Hoppas det blir lite mer o göra imorron bara :)

© Soffiloffis





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: