2012-03-28
 08:35:15

Onsdag!



Daniel har feber, så han blev hemma från jobbet idag.
Men barnen är på dagis nu iaf... Hoppas dom har kul! :)
Jag ska försöka ringa till kommunal sen, få se vad dom har o säga... jag är lite orolig över hur det ska bli sen när jag går in i Fas 3 :/

Igår betalde jag in till fotosidan, så nu kan jag lägga upp en massa bilder där igen. Jag har velat gjort det länge men det har inte blitt av förrän nu. Hoppas på o få lite konstruktiv kritik så jag vet vad jag gör för fel! :)

Men nu ska jag skutta in i duschen och sen skutta ut en sväng, få se om jag hittar några blommor den här gången då! :P

© Soffiloffis


Madde
PUBLICERAT: 2012-03-29, 08:55:26 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

vilken fin bild:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: