2012-03-12
 16:51:16

Måndag!

© Soffiloffis



Tidigare idag var vi iväg till lasarettet med tjejerna och det gick rätt så bra. Pontus blev lite otålig efter ett tag för det tog ju en stund för Emlaplåstren att verka, så vi var nog där i några timmar iaf...

Nu är det bara o se fram emot morgondagen då... då ska vi till Falun o träffa en talpedagog. Redan klockan 9.30 ska vi vara där! Usch o fy... Så vi lär väl gå upp senast klockan 6 då om vi ska hinna dit i tid. Sen ska vi hitta också! Vi fick med en karta i remissen, men jag fattade ingenting av den! Jag är inte så van med o åka runt i Falun så... men det löser sej säkert när vi kommer dit :)

Annars idag så har jag varit in på AF och lämnat in sökta jobb. Och det var min handläggare som satt i disken så han berättade att jag går in i fas 3 den 20 april :((( Usch, jag vill INTE!!

Men men, nu är det dags o sova strax
Kramisar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: