2012-03-16
 22:07:13

Fredag :)

© Soffiloffis



Julia har kräkts idag igen :/ Får hoppas hon mår bättre imorron! I hate magsjuka!! :(
Vi är ju bjudna på kalas hos Millas lilla Alice som nyss har fyllt 1 år, imorron! Men jag vet fan inte om jag törs gå när barnen har magsjuka. Det känns tråkigt men vad sjutton ska man göra :/

Igår kväll kollade jag klart på säsong 2 av The Walking Dead, trodde jag. Sen upptäckte jag att det fanns fyra avsnitt till, så dom har jag sett alldeles nyss :) Riktigt bra serie det där, vill ha mer men det går ju inte... tror den är slut nu. Bara o hoppas att dom gör fler avsnitt av den sen!

Jag ska försöka hitta The River sen istället :) Den verkar också bra o spännande, det lilla jag har sett på TV iaf :)

Jag funderar på om jag ska spela lite nu... håller på o försöker levla upp en Rouge i WoW :) Jag älskar ju PvP och dom ska ju vara jättebra PvP-gubbar tydligen :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: