2012-03-18
 12:05:51

5 sanningar om mig



Jag hittade den här utmaningen här, så jag gjorde den för skojs skull :)
Gör den du också om du känner för det...



1) Jag är så himla glömsk att det blir pinsamt. Folk tror/tycker säkert att jag är slarvig men jag glömmer ju inte för att göra någon arg eller ledsen. Utan för att jag helt enkelt inte kommer ihåg.
Att skriva lappar brukar inte heller hjälpa för dom glömmer jag också bort :(

2) Jag kan bli på extremt dåligt humör när jag kör bil... Jag hatar att bli tryckt i arslet av fartdårar som har så förbannat bråttom. Men samtidigt hatar jag att hamna bakom någon snigel som kör 30 km/h på en 70-väg. Såna idioter kan driva mej till vanvett :P Daniel brukar kalla mig för vägens drottning pga mitt humör *skäms*

3) Jag är nästan jämt trött. Jag kan sova hur länge som helst när jag får chansen, men ändå inte känna mig särskilt utvilad när jag vaknar. :S

4) Jag är nog rätt barnslig. Jag älskar t.ex. att åka rutchkana, gunga, spela tv-spel, ligga och plaska i vattnet hur länge som helst, göra sandslott, bygga med lego osv :)

5) Jag tycker inte om att prata i telefon, ALLS. Jag kan ha ångest i flera timmar innan jag ska ringa till något företag t.ex.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: