2012-03-20
 20:07:11

Tisdag!

© Soffiloffis



Idag har vi varit på lasarettet med tjejerna igen. Eftersom Julias salthalt i kroppen var lite låg sist så ville njurläkaren ha nya prover på båda flickorna. Hoppas det har blitt bättre nu iaf!
När vi var klara där gick jag upp på labb och tog blodprov jag också.

På vägen hem körde mamma upp mej till Lyviksberget så jag kunde gå in på Coop o handla hem lite mat. Men jag glömde köpa maskindiskmedel så det köpte Daniel för ett tag sen :)

Tjejerna har spelat SuperMario Wii tidigare på kvällen men nu ligger dom i singa sängar o ska sova alla tre :) Imorron ska damerna få följa med mormor och morfar till Hedtjärn o fiska :)
Hoppas dom kommer få kul!
Sen på torsdag förmiddag ska Pontus till BVC o få vaccinationsspruta igen :/ Men det brukar gå bra så jag hoppas det gör det den här gången också.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: