2012-03-04
 19:59:54

Söndag!

Källfallet i Grängesberg :)

© Soffiloffis



Vi håller på o få värmeslag här hemma :)
Det har varit riktigt fint väder idag också... så härligt att våren är på G!

Jag blev lite fundersam tidigare idag när "Bilbärgning" ringde mej :P
Fast sen visade det sej att det bara var min mamma som huxflux hade bytt namn i telefonlistan haha... Jag vågade ju knappt svara först, jag satt o funderade på vad jag nu hade råkat ringa för konstiga fick-samtal :) Så kan det gå om man lånar ut mobilen till sina barn haha :P

Jag har ont i halsen som sjutton, och Daniel också... så nu är det nog nån förkylning på gång igen :( Pontus är ju snorig och så går det förkylningar på Daniels jobb tyckte jag han sa... drygt att vi måste bli sjuka hela tiden!


Emil
PUBLICERAT: 2012-03-08, 17:16:38 | URL: http://emilnilsson.se

Var är detta fotograferat någonstans?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: