2012-03-06
 08:41:05

Trööött!



Usch vilken natt...
Först vid 00 när vi skulle lägga oss så började Rocky busa som sjutton, och då vaknade Pontus och blev jättepigg. Så efter en liten stund gick jag upp och fixade lite välling till honom och hoppades väl att han skulle somna om, men inte förrän jag stängde ut Rocky från sovrummet så la han sej ner igen.

Sen klockan fyra vaknade jag av att nån av flickorna skrek och var jätteledsen, så då gick jag upp o la på dom täcket... gick o la mej och somnade om, och vid kvart i sju vaknade jag igen av att det rann typ vatten så då tittade jag till på Pontus som stod med blöjan i handen och kissade i sängen :/
Då var det bara o kliva upp och slänga in lakanen i tvättmaskinen o börja göra oss i ordning inför dagens dagisdag! Så nu är dom där då :) Lämningen gick hur bra som helst iaf :)

Men jag är astrött nu, så nu tänker jag vila tills det är dags o hämta dom igen :)

Kramisar



Ett av våra små bustroll :)

© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: