2012-05-22
 20:30:39

Tisdag...



Idag på morgonen hade vi utvecklingssamtal om Isabelle. Imorron är det Julias tur :)
Få se om det blir något samtal om Pontus sen då, det visar sej väl.

När det var klart lämnade vi in prover på vårdcentralen och sen åkte vi hem o drack lite kaffe.
Jag fick ett telefonsamtal jag hade väntat på på vägen hem :) Bara o hålla tummar o tår nu!

Och sen vid 10-tiden gick jag bort till biblioteket och mötte upp Per-Ragnar och så fick jag o två tjejer till se lokalerna vi ska vara i sen när det börjar. Jag är lite nervös, men så är det ju alltid när man ska börja på nåt nytt ställe... Hoppas det kommer bli kul iaf!

När vi var klara där gick jag hem igen och sen hämtade vi barnen vid 11. Resten av dagen har vi varit inne. Tänkte vi kunde gå ut imorron o leka lite :)

Nu på kvällen när vi hade lagt barnen gick jag ut här på baksidan o tog lite kort. Jag hittade en tvestjärt i gräset så den fångade jag på bild. Men sen när det började stickas överallt på kroppen gick jag in igen. Jag blev rädd att jag hade fått en massa äckelkryp på mej så... :P


© Soffiloffis





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: