2012-05-07
 23:48:08

Gamlingen blev äldre :)



Daniel kom hem för ett litet tag sen efter att ha varit iväg o hjälpt sin mamma med nånting. Barnen sover sedan några timmar tebax.

Idag var det min födelsedag så vi åkte hem till Ketty och Sören och hälsade på på eftermiddan :) Och igår var vi hem till min mamma o hälsade på också.

Imorron ska jag, Isabelle o Julia åka på en tripp till Örebro med mamma o Hans :) Det blir kul! Första tågresan för tjejerna :)  Daniel o Pontus blir hemma för Daniel kände inte riktigt för o följa med... han älskar ju inte att gå i affärer precis, så :P

Nu ska jag sova för jag känner mej helt död!
Kramar

 

© Soffiloffis


Madde
PUBLICERAT: 2012-05-08, 08:54:08 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

vilka vackra bilder:D


Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2012-05-08, 19:07:59

Hej! :) jag såg dig och tjejerna på grängesbergs tågstation imorse :) Jag och filippa skulle hem och hälsa på mamma :) hade ni trevligt i örebro?


Camilla
PUBLICERAT: 2012-05-12, 21:26:27 | URL: http://thisiscamilla.blogg.se/

Tack så mycket!

Åh, vilken jättefin gerbera!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: