2012-11-06
 10:28:24

Tisdag!

Gammal bild från källfallet...
© Soffiloffis
 
 
 
Nu sitter jag på kursen igen...
Igår var jag hemma eftersom jag fick världens huvudvärk och tillslut var jag tvungen o kräkas =/
Men idag mår jag mycket bättre som tur är! Jag hatar när det blir så där!
 
Pontus var jätteledsen vid lämningen på dagis idag... han ville inte dit alls. Det var riktigt jobbigt att behöva åka ifrån honom när han var så ledsen :/ Iofs brukar fröknarna säga att det brukar gå över efter några minuter, men det känns ändå inte kul!
 
Det har börjat en ny kille här på kursen förresten, jag tror han skulle göra någon app till mobilen eller vad dom sa... Skoj skoj.
 
Aja, dags o göra nånting nu tror jag.
Undrar om jag ska gå upp på källfallet o fota lite på eftermiddan? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: