2012-10-12
 22:49:05

Träff på stan :)

 
 
En gammal partybild på Mia :)
 
 
Nu har jag varit på stan med Mia o Hampus :)
Vi gick i några affärer innan vi bestämde oss för o fika... Mia föreslog att vi kunde testa nya fiket nere vid Pelles kiosk, men vi hittade inget gott fikabröd där så då gick vi till BK's o skulle fika där, men det var samma sak där med så då blev det Café Engel istället :P
Sen satt vi där o pratade ett tag innan vi åkte hemåt :)
Det var kul o ses igen, har ju inte träffat henne på över ett år så det var på tiden tycker jag!!
 
Nu på kvällen har jag spelat lite... men det går ju såå seeegt o levla upp gubbfan! =/ Så jag förstår varför Daniel börjar tröttna på questarna :P
 
Men just nu sitter jag bara o surfar runt på nätet o lyssnar på musik... :)
 


milla
PUBLICERAT: 2012-10-12, 23:05:24 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

är det i Prick´s gamla lokaler de nya stället är?
Prick va lilla lilla cafet som låg dörr i dörr mä en blomsterhandel tror ja

Svar: Ja det är det nog, för det låg två butiker när man gick in genom dörren där. Det var caféet och sen en annan affär till höger, minns inte om det var en blomsteraffär :) Har du varit där nån gång o fikat? :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: