2012-09-07
 07:53:00

Förkyld :/

 
 
Nu har jag lämnat barnen på dagis :)
Jag är jätteförkyld o kan knappt prata :/ Men nu är det ju sista dagen den här veckan så jag får väl vila mej under helgen så jag kanske blir frisk tills nästa vecka...
 
Om en liten stund ska jag väl gå bort dit... Det ser ju ut o bli ganska fint väder idag också :) Få se om vi kanske tar en promenix idag också då :)
 
 
Fyra flygfän i en smäll :)
© Soffiloffis


Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2012-09-08, 16:46:41

usch, vet hur det är.. både jag o robert har vart förkylda, är inte riktigt bra ännu från den.. och filippa är lite förkyld hon oxå.

Svar: nej usch inge kul o vara förkyld =/ hoppas ni blir friska snart iaf... har du lust o ses nån dag i nästa vecka? :)
Soffiloffis


Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2012-09-10, 08:07:23

Är du bättre från förkyldningen? Såg att barnen blivit förkylda nu.. usch för sjukdommar :/ Ja det kan vi absolut göra :) vilken dag hade du tänkt? :) Förresten kommer ni på lördag den 22:a och firar Filippa? :) Kram

Svar: Ja lite bättre iaf... känner ni er bättre då? :) Ja jag håller med, sånt är bara skit :P Hmm på fredag kanske? :) Ja justja det har jag helt glömt bort o svara på, förlåt! Men jag o Pontus kommer iaf då :) Kram
Soffiloffis


Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2012-09-10, 12:24:35

Va bra :) Skönt de, jodå vi är bättre :) Ja fredag skulle passa bra, ska vi mötas på stan då el ? :) Det är ingen fara, va kul att ni kommer :) Då blir Filippa glad :) Kramis

Svar: Ok vad skönt att ni också är bättre :) Ja det låter bra, vid Åhléns som vanligt? :P Jupps det blir kul :) Kramar
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: