2012-09-24
 11:39:00

Kallt!!

© Soffiloffis
 
Barnen är på dagis och jag är på kursen som vanligt :)
Idag när jag kom hit var Per-Ragnar och en annan tjej här, dom berättade att Ludvikagruppen kommer hit på fredag o hälsar på, skoj skoj :)
 
Usch vad jag frös inatt! Det var ju svinkallt inne, tror det är dags för kopparleden att höja värmen nu...
Och när jag gick o la mej var katten alldeles galen, han bet mej i näsan och härjade så jag trodde barnen skulle vakna :/
 
Sen imorse var det ett tjockt lager med frost på rutan och allt jag hade att skrapa med i den bilen var en spade. Jag hade inga nycklar med mej till dom andra bilarna så det fick väl duga då... det tog sin lilla tid men isen försvann tillslut iaf! :P
 
Undrar hur det går för Daniel där borta då? Har inte hört nåt från honom idag... hoppas det kommer gå bra o jobba sen iaf!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: