2012-09-30
 00:02:00

Lördag :)

© Soffiloffis
 
Nu har Daniel kommit hem från Mönsterås :)
Han kom hem vid 20.30-tiden (tror jag den var)... Så barnen har inte hunnit träffa honom än, dom somnade innan han kom hem så dom får sej väl en överraskning imorron då kan jag tro :P
 
Flickorna följde med mamma/mormor till marknaden i Kopparberg idag, Pontus hade precis somnat när hon ringde så han och jag stannade kvar hemma. Jag var inte på nåt riktigt marknadshumör ändå, och vädret gjorde det ju inte bättre precis... Men flickorna verkade ha haft kul iaf, dom hade åkt tre karuseller berättade dom :)
 
Nu på kvällen har jag spelat min monk i WoW, gillar den :)
Så här ser den ut... om nån är intresserad haha :P
 
 
Min Pandaren Monk :)
 
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: