2013-04-26
 09:45:00

Fredag :)


Bild från igår när vi var ute på baksidan o lekte :)
© Soffiloffis
 
 
Jag vaknade klockan 1 inatt av att tjejerna gallskrek och var jätteledsna, så jag gick in och kollade till dom då berättade dom att dom hade jätteont i huvudet båda två (troligtvis pga sprutan dom fick igår) så jag gav dom lite alvedon och så la dom sej och somnade om nästan direkt :)
Och imorse var det segt för dom att kliva upp, dom ville inte alls...

Men nu är dom iaf på dagis alla tre :)
Själv sitter jag på kursen o trökar... Jag försöker få ihop alla utställningsbilderna i rätt storlek o sånt. Och några av dom ska jag byta ut också för jag såg att dom inte riktigt passar ihop...
 
Och Daniel besiktade bilen imorse o den gick igenom!! :D Fan vad härligt :)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: