2013-04-22
 18:56:00

Inte som planerat :)

© Soffiloffis
 
 
Det blev inte alls som jag hade planerat idag... Men det gör inget, jag fick ju träffa Daniel lite :)
 
Han ringde mej på förmiddan o undrade om jag kunde följa med till Smedjebacken och lämna tillbaks jobb-bilen som han hade lånat inatt när han kom hem från Sundsvall. Han behövde ha hjälp att ta sej hem sen också :)
Så jag hängde på... på vägen hem hade klockan redan hunnit bli lunch så då tog vi en varsin hamburgare på mcdonalds innan vi åkte till Grängesberg igen.

Ylva ringde också så vi åkte dit o hälsade på en liten stund :)
Tvillingarna har blivit jättestora! Det märks att det var längesen vi var hem till dom nu!
 
Imorron ska Isabelle o Julia till talpedagogen igen så dom får vara lediga från dagis då.
Själv ska jag till kursen igen på förmiddan iaf :)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: