2013-04-17
 21:44:00

Suck o stön!

© Soffiloffis
 
 
Idag har vi varit hemma hos mamma o Hans en stund på eftermiddan :)
Jag ringde till Försäkringskassan när vi var där och fick sitta i telefonkö i tio minuter (det kändes som ett år) och när jag äntligen kom fram så hörde inte personen nånting när jag pratade så han la på luren =(
Oj, vad glad jag blev då!!
Så då var det bara o ringa dit en gång till för att hamna i en ännu längre telefonkö!
Suck o stön!
Men som tur var verkade det vara lätt o fixa problemet jag hade iaf, skönt :)
 
Jag har nyss pratat med Daniel på msn :)
Det blev inte mycket sagt, vi har ju smsat under dagen också så vi hade väl inte så mycket mer o prata om :P
Saknar honom jättemycket!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: