2013-04-10
 11:00:27

Tider som krockar jämt =/

© Soffiloffis
 
 
Daniel har åkt iväg till Gävle för "heta arbeten" och jag har sökt lite jobb...
Ska strax gå ut på baksidan med barnen så dom får leka lite :)
 
Usch vad irriterad jag blir.... Jag o bvc-sköterskan pratade igår och då fick jag en tid den 25:e för vaccination och läkarbesök till tjejerna. Det tyckte jag passade bra för då hade vi inget planerat.
Men självklart fick jag brev idag om att dom ska till barnmottagningen i Ludvika samma dag och nästan samma tid :(
Det är inte första gången det krockar heller =/
 
Bvc-sköterskan hade jättedåligt med tider så jag vet inte om jag kan boka om det, och eftersom det ska bli en massa neddragningar på barnmottagningen i Ludvika så dom bara kommer ha öppet en dag i veckan (eller vad det stod i tidningen häromdagen) så är det ju inte säkert att det går att boka om tiden där heller =/ Men jag får väl försöka då...
Suck!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: