2013-08-20
 20:04:00

Gruvmuseumet...

 
 
Jag har aldrig varit så här trött i hela mitt liv. Jag skulle nog kunna somna sittande känns det som!
Så ikväll kommer jag nog lägga mej och sova så fort barnen har somnat skulle jag tro :P
Det är väl bara o hålla tummarna för att dom somnar tidigt haha
 
Annars idag har jag och några av de andra på text o bildgruppen varit uppe vid Mojsen och lyssnat när Anders Hjalmar berättade om gruvan och allt runtomkring. Och så fanns det hur mycket bilder som helst från dåtidens grängesberg. Det var ganska intressant! :)
 
Efteråt gick jag och Maritha bort till maskinrummet o kikade lite :)
Där var det massor med gamla gruvmaskiner o sånt...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: