2013-08-01
 22:18:00

Klant!!!

 
 
Jag försökte starta bilen imorse igen... Tillslut blev jag sur och försökte rulla igång den ner den för backen, men världens klantigaste jag hade glömt o vrida igång tändningen så det hände ingenting... Usch vad sur jag blev på mej själv när jag kom på det! Hade jag inte glömt det så hade den ju hoppat igång :(
Sen försökte jag starta den när jag hade parkerat nere vid badhuset men den bara hackade precis som igår så tillslut gav jag upp o så gick vi hem igen =/
 
Men men...
Nu har iaf Daniel kommit hem från Västerås igen så imorron ska jag till kursen. Sen får vi se om det blir nåt dagis för barnen eller om dom blir hemma med honom?  Det första han gjorde när han kom hem var iaf att starta bilen!! Det gick på första försöket sa han =/ Vad sjutton gjorde jag för fel egentligen? Jag o bilar är nog ingen bra kombo...
 
 
Är det fint väder imorron får det nog bli en långpromenad för mej iaf...
Aja, jag skriver mer då :)
Kramar
 
 
 © Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: