2013-08-26
 18:58:00

Måndag...

 
 
 
 
© Soffiloffis
 
 
Dagen har flutit på som vanligt.
Någon intervju blev det inte för hon som skulle intervjua mig blev sjuk... så vi ska ta det en annan dag istället.
 
Imorron ska jag till lasarettet så då ska jag lämna barnen på dagis/fritids lite tidigare.
Få se hur det kommer gå då... För tjejerna har blivit sjukt morgontrötta, så man får knappt upp dom ur sängen på mornarna... och värre lär det väl bli ju äldre dom blir antar jag?
 
Skriver mer sen
Kramar


Mams
PUBLICERAT: 2013-08-28, 09:53:25

Har Pontus börjat cykla på sin nya cykel ser så ut på bilden?

Svar: Nej, det är bara trehjulingen fortfarande =/ Han blir rädd när han sätter sej på sin cykel så jag tror vi får sänka stödhjulen lite mer. Det är ju synd om den bara blir ståendes!
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: