2013-12-18
 17:01:36

Lite gnälligt inlägg...

 
 © Soffiloffis

 
 
Gaah jag blir galen på den här förkylningen...
Rinner det inte i näsan så jag får snyta mej tjugomiljoner gånger på en halv minut, så är det ögonen som rinner... Nu är jag trött på o vara sjuk!
 
Och läggningen igår var total katastrof, det slutade med att alla tre fick sova i min säng igen. Idag tror jag det är lika bra o lägga dom där inne direkt, orkar inte med mer tjaffs :)
Jag fattar inte varför dom ska bråka o testa så himla mycket gränser så fort Daniel ligger borta på jobb =/
Det verkar iaf som om Pontus har kommit in i den berömda treårstrotsen... kul jul!
 
Men men, imorron kommer Daniel förhoppningsvis hem igen :)
Eventuellt skulle dom jobba till på fredag, men vi får se... Det beror väl kanske på hur mycket det krånglar för dom? Saknar honom massor iaf!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: