2013-02-26
 21:43:00

Dagens lista :)

 
 
Dagens mående: Mår bra :)

Dagens irritation: Jag glömde mitt minneskort på kursen igår =/

Dagens citat/ordspråk; "Life is what happens to you while you're busy making other plans." 

Dagens outfit;
Svarta byxor o tunika

(Morgon)Dagens planer; Söka jobb på förmiddan iaf o sen gå till kursen på eftermiddan

Dagens frisyr: Utsläppt :)

Dagens väder: Det börjar bli vår känns det som, hääärligt :)

Dagens köp: Mjölk

Dagens blogg: Meullerphoto
 
Dagens bild:  Frostigt

Dagens
klipp: What if wild animals ate fast food
 

© Soffiloffis
 
 


Helena
PUBLICERAT: 2013-02-27, 08:19:45

Viss är det skönt med vår! Du tar jättefina bilder förresten. Undrar om du vill ta lite kort på mig o Freya typ mamma/barn kort i sommar (Juni) om jag o hon kommer till Ludvika? Jag kan ge dig ersättning för det om du vill.

Svar: Ja det är ju så härligt :) Tack så mycket vad kul att du tycker det :) Ja det kan jag göra, det vore jättekul! Men betala behöver du inte göra! Säg till i sommar när du är här så gör vi det då :) Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: